en låt jag hittade på kp webbben

den heter umbrellla  gjort  av Sakhira

you have my heart
and we`ll never be worlds apart
may be in magazines
but  you"ll still be my  star
baby cause in the dark you can`t
see shiny cars
and tha`t when you nedd me ther
whit you i`ll always share
becaus




when the sun shines,we`ll shine together
told you i`ll always be a friend
tokk an oath i`ma stick it out till the end
now that it`s raining  more than ever
know that  we`ll still have each  other
you cand stand under my umberella
you cand stand under my umberella
under my umberella
under my umberella
under my umberella                                                              






                            hejdå mina vänner                                                                                 image28

Kommentarer
Postat av: farmor

Ja den låten är jättebra. Snart kanske du kan spela den på pianot. Kram

2008-02-16 @ 11:40:46
Postat av: maja

jaha kanske det jag har fått piannot idag farmor

2008-02-16 @ 13:41:28
URL: http://majsan98.blogg.se
Postat av: Jollan

jag saknar dej och rihanna har gjort den inte shakira jag viste inte att du spelar piano

2008-03-18 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0